03 maja 2020

♥ OOTD: Not too formal, not too casual.



Hej! :) Dzisiaj przychodzę do Was z ubiorem, w którym eleganckie elementy garderoby, typu marynarka, biżuteria, połączyłam z tymi bardziej codziennymi, jak dżinsy i adidasy. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię luźne, ale i jednocześnie stylowe zestawy. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)



golf / turtleneck - Tosave.com
dżinsy / jeans - F&F (AW'19; %)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - Top Secret (AW'14; %)
naszyjnik / necklace - NN
marynarka / blazer - New Look (sh)
buty / shoes - Nike
torebka / bag - New Yorker (AW'19; %)





7 komentarzy:

  1. Super wygląda ta biżuteria w połączeniu z golfem. Muszę też spróbować takiej stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Lubię urozmaicać gładkie golfy, swetry, koszule czy koszulki, wyrazistymi naszyjnikami.

      Usuń
  2. Nice outfit dear! as you say not too formal, not too casual!;)
    Have a lovely day! xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się połączenie sportowych butów z żakietem. Taka stylizacja łączy w sobie wygodę i elegancję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Dokładnie o to mi chodziło.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.