02 października 2020

♥ OOTD: Checked.



Dobry wieczór! :) Nareszcie mam dla Was nowy zestaw. Podobnie, jak ten ostatnio opublikowany, składa się głównie z elementów pochodzących "z drugiej ręki". Mowa m.in. o marynarce, która ma świetny skład (kaszmir, wełna) i ze względu na swoją długość, śmiało może robić za płaszcz. Poza tym, wyróżnia się pudełkowym krojem, dlatego też, dobrałam do niej dopasowane jegginsy z wysokim stanem. Dodatkowo, postawiłam na błękitną koszulkę wykonaną z bawełny oraz równie jasne dodatki. Mama nadzieję, że Wam się podoba. Życzę udanego weekend'u! :)


koszulka / T-shirt - Carry (SS'20; %)
jegginsy / jeggings - Primark (sh)
kolczyki / earrings - Sinsay (SS'20; %)
naszyjnik / necklace - Dedicante (AW'18)
marynarka / blazer - Jobis (sh)
buty / shoes - Puma (aboutyou.pl; SS'18; %)
torebka / bag - New Look (sh)









2 komentarze:

  1. This is such a great style. Your jacket is love.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Do niedawna nosiłam głównie torebki w ciemniejszym kolorze, granatowe albo czarne. Jednak w ostatnim czasie mam ochotę na coś jaśniejszego. Podoba mi się odcień piaskowy, szczególnie,ze jet tak samo uniwersalny. I wydaje mi się, ze w tym sezonie jest nawet modniejszy niż czerń, bo wiele firm galaneryjnych wprowadziło ten odcień do nowych kolekcji torebek na jesień.

    Jeśli ktoś szuka jesiennych inspiracji, polecam wejść sobie jeszcze na stronę:
    https://zwierciadlo.pl/moda-i-uroda/jakie-kozaki-nosic-w-sezonie-jesienno-zimowym

    Można poczytać sobie o tym jakie sa modne kozaczki na sezon jesienno zimowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.