30 października 2020

♥ OOTD: Sporty casual.



Dobry wieczór! :) Nareszcie mam dla Was nowy zestaw. Postawiłam w nim na połączenie stylu sportowego z codziennym. Jako bazę wybrałam dżinsową koszulę z dłuższym tyłem, zdobioną oryginalnym paskiem. Myślę, że taki model wygląda świetnie w zestawieniu z dopasowanymi legginsami. Do tego wygodne buty i torebka, ocieplana bomberka oraz eleganckie, kobiece kolczyki. Mam nadzieję, że podoba Wam się ta propozycja, która jest inna niż zazwyczaj. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)


koszula / shirt - House (SS'20; %)
legginsy / leggings - Adidas (sh)
kolczyki / earrings - H&M (SS'18)
buty / shoes - Nike
kurtka / jacket - New Look (sh)
torebka / bag - New Yorker (AW'19; %; podobna / similar)







2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.