18 grudnia 2020

♥ Nowość: Bluza Miło(ść). / New in: Logo sweatshirt.

Witam Was serdecznie! :) W końcu przybywam z długo wyczekiwaną nowością - kultową bluzą z charakterystycznym, bardzo oryginalnym logiem Miło(ść). Przyznam szczerze, że wypatrzyłam ją już przynajmniej rok temu. Jednak wstrzymywałam się z zakupem, ponieważ nigdy nie jestem w stu procentach pewna, czy rozmiar odzieży zamówionej w sieci, będzie idealnie dopasowany. Mimo to, skusiłam się i jestem bardzo zadowolona. Zwłaszcza, że udało mi się kupić tę bluzę, chyba za najniższą możliwą cenę. Leży świetnie, jest ocieplana i wydaje się porządnie wykonana z dobrej jakości, grubego materiału. Zobaczymy, jak się zachowa po częstym noszeniu i praniu. Jedynym minusem jest to, że długo czeka się na zamówienie i do wyboru jest tylko kurier Poczty Polskiej, na dodatek za niemałą cenę. Jeśli chodzi o rozmiarówkę, według marki jest ona zaniżona, więc sugeruje wybrać większy rozmiar. Sama zastanawiałam się między S, a M, ale zdecydowałam się na pierwszą opcję. Bałam się, że będzie za mała, ale okazała się świetnie dopasowana, przy czym zostało mi jeszcze trochę luzu. Mam nadzieję, że podoba Wam się mój wybór. Życzę miłego wieczoru. :)


2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.