04 stycznia 2021

♥ Zrób to sam: Sweter z koronkowymi detalami. / DIY: Lace detail sweater.


Hej kochani! :) Tym razem mam dla Was nową propozycję z kategorii "zrób to sam". Głównym bohaterem jest dzisiaj sweterek zdobiony koronką. Lata temu dostałam go od mamy, która oczywiście znalazła tą basic'ową perełkę w second hand'zie. Ten element garderoby wykonany jest z przyjemnego, lekkiego materiału i ma uniwersalny kolor, więc pasuje do wielu różnych dołów (dżinsów, czarnych, jak i białych spodni typu rurki, szortów wykonanych ze skóry ekologicznej, czy też ołówkowych spódnic z wysokim stanem). Poza tym, wyróżnia się krótkimi, szerokimi rękawami oraz dekoltem w kształcie litery "V", co pozwala na noszenie go tyłem na przód. Wówczas efekt jest jeszcze lepszy. Jednak czegoś mi w nim brakowało, jakiegoś drobnego detalu. Wpadłam więc na pomysł, żeby ozdobić go czarną koronką, która została mi po jednej z przeróbek (więcej tutaj). Mam nadzieję, że podoba Wam się efekt. Życzę miłego, udanego wieczoru! :)




Jeśli nie przepadacie za przerabianiem odzieży, a poszukujecie tego typu swetra, to poniżej przygotowałam dla Was zestawienie z paru znanych i lubianych sieciówek. Dodam, że kilka modeli zostało objętych wyprzedażą.

1. Sinsay (59,99 zł) | 2. Sinsay (59,99 zł) | 3. Orsay (39,99 zł)

1. Top Secret (99,99 zł) | 2. Mohito (99,99 zł) | 3. Mohito (99,99 zł)

1. Mohito (59,99 zł) | 2. Mohito (89,99 zł)

1. H&M (49,90 zł) | 2. H&M (99,99 zł) | 3. H&M (39,90 zł)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.