08 marca 2024

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Hej! :) W końcu pojawiam się z kolejnymi perełkami "z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest bawełniany kardigan w stylu boho / hippie. Skusił mnie nie tylko jego charakter, czy skład, ale i kolorystyka. Drugim produktem jest skórzany pasek z motywem zwierzęcym. Myślę, że świetnie będzie podkreślał czarno-białe, czy też szare stylizacje. Kolejnym elementem garderoby jest płaszcz z całkiem sporą ilością wełny w składzie. Wpadł mi w oko ze względu na krój, kolor, długość oraz grubszy, mięsisty materiał. Pokazałam go już w roli głównej, w jednym z ostatnich wpisów. Następną rzeczą jest kurtka koszulowa w pepitkę. W jej przypadku również spodobało mi się połączenie barw, czy fason, ale i ozdobne strzępki. Ostatnią już zdobyczą jest kamizelka baranek. Wypatrzyła ją moja mama. Ten element garderoby był na mojej liście, odkąd zobaczyłam jedną z prowadzących program śniadaniowy p. Joannę Górską w tego typu kamizelce, zestawioną z prostą, białą koszulką i szerokimi dżinsami. Poniższa ma ciekawy, pudełkowy krój i grubszy, zbity materiał, dzięki czemu świetnie leży. Mam nadzieję, że coś z dzisiejszego zestawienia przypadło Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru i udanego weekend'u! Przy okazji, wszystkiego najlepszego dla pań z okazji Dnia Kobiet! :)

River Island

NN

H&M

C&A

Jeans Fritz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.