23 marca 2024

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Cześć! :) Dzisiaj mam dla Was kilka nowości "z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest wełniana kurtka z frędzlami, którą wypatrzyła i podarowała mi mama. Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam elementy garderoby w stylu boho / hippie. Wkrótce pokażę Wam z czym zestawiłam to okrycie wierzchnie. Drugą rzeczą jest pastelowy płaszcz, na który również wpadła moja mama. Podobnie, jak kurtka, w dużej mierze został wykonany z wełny. Co prawda był na mnie trochę za duży, ale przeszyłam w nim zatrzaski i teraz leży idealnie. Wnet zaprezentuję go tutaj, więc sami będziecie mogli to ocenić. Kolejnym produktem jest misiowy płaszcz. Wpadł mi w oko ze względu na kolor, dobre wykonanie oraz zbity, grubszy, mięsisty materiał. Ostatnią już elementem garderoby jest dżinsowy kombinezon z szerokimi nogawkami o nieco dziewczęcym charakterze, ze względu na falbaniaste ramiączka. Dodam, że był nowy i również wypatrzyła mi go mama. Mam nadzieję, że któraś z poniższych rzeczy przypadła Wam do gustu. Życzę Wam dobrej i spokojnej nocy oraz udanej niedzieli! :)

NN


Marks&Spencer

 

Papaya



Primark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.