26 października 2012

♥ Harper's Bazaar Polska!


Dzisiejszy post zostanie poświęcony pierwszemu numerowi Harper's Bazaar - modowemu magazynowi, który nareszcie pojawił się w naszym kraju! Zapewne wielu z Was już czytało jak i widziało nie jeden post na ten temat, tak więc i ja nie mogłam przejść obok tego obojętnie. Zrobiłam dla Was zdjęcia stron, sesji, nowości, inspiracji, które najbardziej mnie zainteresowały. To, co wywarło na mnie największe wrażenie, zostało oznaczone. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Miłego czytania, a tym bardziej oglądania :)

Today post about first Harper's Bazaar Poland - fashion magazine which at last is available in my country! Probably many of you read and saw many posts about it but I wanted to write about it too. I took for you photos of pages, sessions, news, inspirations which the most interested me. I marked things which made the greatest impression on me. Hope you like it! Enjoy! :)


Cudowna Blake Lively! To zdjęcie jest po prostu przepiękne! Gwiazda "Plotkary" wygląda tutaj nieziemsko!
Uwielbiam jej styl.

Beautiful Blake Lively! This photo is just amazing! Star of 'Gossip Girl' looks here supernatural! I adore her style!


Naomi Campbell dla Pinko. Tutaj do gustu bardzo przypadł mi żakiet w stylu Chanel oraz oryginalna kopertówka.

Naomi Campbell for Pinko. Here I really like this beautiful blazer in Chanel's style and very original clutch.


Świetna sesja wykonana przez znakomitego fotografa Marcina Tyszkę zatytułowana "Gotowe na jesień". Piękna modelka, idealny makijaż, fryzura oraz stylizacje. Jeżeli chodzi o pierwsze zdjęcie, to moją uwagę zwróciły tutaj bardzo oryginalne rękawiczki jak i sam płaszcz. Zdjęcie drugie jest po prostu cudowne! Najbardziej spodobało mi się z całej tej sesji. Nie ma tutaj oczywiście stylizacji od stóp do głów, ale chodzi mi o samą fotografię, uchwycone piękno dziewczyny oraz jej magiczne spojrzenie.

Amazing session called 'Ready for the autumn' by fantastic Polish photographer Marcin Tyszka. Beautiful model, perfect make-up, hairstyle and outfits. From the first photo I really like those original gloves and nice coat. Second pic is just amazing! In my opinion it's the most beautiful photo of this session. You can't see here outfit from head to toe but I'm writing about pure photograph, the captured beauty of the girl and her magic look.


Tutaj kolejne dwa zdjęcie z tej samej sesji, które również bardzo mi się spodobały, ale tym razem ze względu na stylizacje. Bardzo kobiece, ciekawe, z odrobiną elegancji.

Here another two photos from the same session. I chose them because of outfits. Very feminine, interesting, with a bit of the elegance.


Kolejna sesja, która bardzo przypadła mi do gustu. W roli modelki Katarzyna Dąbrowska - piosenkarka i aktorka znana z serialu "Na dobre i na złe" jako doktor Wiktoria Consalida ;) Uważam, że wypadła tutaj świetnie!

Another session which I really like. As the model Katarzyna Dąbrowska - Polish singer and actress known from series 'For better and for worse' as a doctor Wiktoria Consalida ;) I think she looks great here!




Karl Legerfeld i jego opis codziennych czynności.

Karl Legerfeld and  his description of everyday activities.


Oto, co jest "hot" w tym sezonie!

What's hot in this season!






Alexander McQueen & Calvin Klein


Yves Saint Laurent & Valentino


Prada & Proenza Schouler


Celine
 Dolce & Gabbana


Emilio Pucci & Jil Sander


Lista 'must have'.

Must have list.
















Pierwsze zdjęcie od lewej jest po prostu boskie! Piękna fryzura jak i dodatki. Po prostu na bogato!

Firts photo on the left is just amazing! Beautiful hairstyle and accessories.


Uwielbiam delikatne makijaże!

I adore delicate make-up!



"Uhahana" ja i pierwszy numer Harper's Bazaar Polska w moich rękach!

Happy me and first Harper's Bazaar Polska in my hands!

2 komentarze:

  1. Ciekawy artykuł:) Szkoda, że są nieczytelne odpisy w sesji mojej ulubionej aktorki i piosenkarki o cudnym głosie Katarzyny Dąbrowskiej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W najbliższych dniach postaram się to poprawić :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.