20 stycznia 2013

♥ New in. Hearts & bows.

Next

New Look

Atmosphere

Serca, kokardki, gwiazdki czy kwiatowe printy to moja "zmora". Oczywiście w sensie pozytywnym. Uwielbiam dziewczęce, urocze sety, o czym już nie raz wspominałam. Poza elegancją i kobiecością lubię również taki właśnie słodki styl.

Powyższe zdobycze, to wynik mojej ostatniej, pięciominutowej wizyty w sh. Więcej czasu nie miałam, bo musiałam lecieć do pracy. Wpadłam tylko, żeby popatrzeć na torebkę (New Look, 8zł), którą odłożyła dla mnie mama.  Ze względu, że nie przepadam za fioletem, wolałam ją zobaczyć, żeby zakup mamy nie okazał się błędem.  Jak ją ujrzałam, to musiała być moja! Będzie świetna do białej, letniej sukienki. Mimo, że fiolet, to nie mój kolor, nie mogłam oprzeć się kokardce, a poza tym uwielbiam małe torebki, szczególnie latem, kiedy potrzebny mi tylko telefon, klucze, portfel i błyszczyk. Oczywiście nie obyło się bez poszperania między wieszakami. Bardzo szybko wpadł mi w oko biały sweterek firmy Atmosphere (8 zł). Ma urocze guziki - serduszka oraz ten sam motyw ażurowy, rękawy 3/4 oraz bufki. Podchodząc do kasy moje oczy zatrzymały się jeszcze na białym topie z kokardkami na przodzie firmy Next (6zł), który idealny będzie do szortów.

Miłego poniedziałku! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.