05 lutego 2014

♥ New In: Won Dress


Kochani, tak jak obiecałam, przedstawiam Wam dzisiaj sukienkę zdobytą w konkursie zorganizowanym przez Lulus.com. Wygrałam 50$ i mogłam wybrać sobie coś z pośród oferty tego sklepu internetowego. Szczerze mówiąc, do ostatniej chwili nie wierzyłam, że ją dostanę... Jakiś czas temu wygrałam piękny notatnik od Zeberka.pl, a jak byłam młodsza to kilka zabawek, chipsy i coca-colę ;) To by było chyba na tyle, ale teraz już chętniej i częściej będę brała udział w konkursach, bo widzę, że warto. Wieczorem postaram się pokazać Wam, jak prezentuje się poniższa sukienka.


Dear readers, as I promised, I'm showing you today the dress which I won in the competition organised by Lulus.com. I won 50$ and I could choose something for myself from amongst the offer of this online shop. To be honest, till the last moment I didn't believe that I would get it... Some time ago I won the beautiful notebook from Zeberka.pl and when I was younger a few toys, crisps and Coca-Cola ;) And that's the end. Now more willingly and more often I will already participate in competitions, because I see that it is worthwhile. In the evening I will try to show you how I look like in this dress.





3 komentarze:

  1. I never win a giveaway so I consider you very lucky. :) it's a lucky dress , hope to see you rocking it soon
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wygranej! sukienka idealna na wiosnę ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.