07 lutego 2016

♥ OOTD: Everyone matters to somebody.


"John Wood nie ma aktu urodzenia, chyba że brać pod uwagę
czarną wysłużoną Biblię, której karty o złotych brzegach kryją
dowód jego pochodzenia i obietnicę jego dziedzictwa. Nie wie nawet,
ile ma lat. Mniej więcej siedemdziesiąt lat temu pewna kobieta znalazła
noworodka w nowojorskim śmietniku. Zabrała go do domu, nadała mu imię
i wychowała najlepiej, jak potrafiła. To dziecko, które wyjęła ze śmieci,
uczyniło pomoc bezdomnym swoją życiową misją. Przez ponad dwadzieścia lat
John pracował w City Mission w Cleveland, gdzie robił wszystko, od gotowania zupy
po słanie łóżek, w imię miłości do ludzi, którzy czują się zupełnie niekochani.
- Skończyłem wśród bezdomnych - powiedział John, rozbawiony tą ironią losu.
- Całe moje życie to jeden wielki cud.
(...)
Każdy jest dla kogoś ważny. Tego uczą siebie albo innych wszyscy w City Mission."

Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym".


Cześć! :) Na ten niedzielny wieczór mam dla Was kolejną zimową stylizację. Co prawda, pogoda dzisiaj była typowo wiosenna (przynajmniej na południu Polski), jednak minusowe temperatury mają powrócić. W związku z tym, jeszcze nie czas, aby rzucić w kąt ciepłe płaszcze, kozaki czy akcesoria zimowe. Niestety. Bardzo nad tym ubolewam i mam nadzieję, że to ostatni tego typu zestaw w tym półroczu. Zdjęcia zostały wykonane miesiąc temu, więc niech Was nie zdziwi to, że jestem tak opatulona. ;) Dzisiaj tak ubrana pewnie bym się zagotowała. Jeśli chodzi o samą stylizację, zdecydowałam się na połączenie czerni z kolorem kamelowym - moim ulubionym odcieniem brązu. Jako okrycie wierzchnie wybrałam krótki, lecz ciepły płaszcz wykonany z bardzo przyjemnego materiału. Na dół ubrałam ciemne, zwężane spodnie o długości 7/8, które świetnie współgrają ze skórzanymi kozakami na obcasie. Dodatki, na jakie się zdecydowałam to futrzana torebka oraz czapa, które kilkakrotnie prezentowałam na blogu. Ponadto, dwustronny, szeroki szal, skórzane rękawiczki oraz srebrno-czarne wyraziste kolczyki, które również mogliście już zobaczyć. Mam nadzieję, ze zestaw przypadł Wam do gustu. Miłego wieczoru! :)


płaszcz / coat - Lopping Moda (AW'13)
spodnie / trousers - George (sh)
kozaki - boots - Wojas (AW'12; %)
kolczyki / earrings - Sinsay (AW'15)
czapka / cap - Cropp (AW'13; %)
szal / scarf - Carry (AW'15)
rękawiczki / gloves - Carry (AW'15)
torebka / bag - Sinsay (AW'15)













25 komentarzy:

  1. Śliczna zimowa stylizacja . Pięknie ten szal się prezentuje. Czapka Ci bardzo pasuje . Cały zestaw jak zawsze dopracowany. U mnie ciepło,ale nie aż tak! Ja też z brązow najbardziej karmelowy odcień lubię. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie połączony szal z płaszczykiem wszystko komponuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, cała stylizacja jest zgrana, a płaszczyk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. such a chic outfit! love your coat and furry hat!
    xo,zia

    p.s.check out my new post
    ziaglance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I absolutely enjoyed this post dear!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szal ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. interesująca propozycja i pasuje do Ciebie ten look :)
    ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale pięknie wyglada tak przewiązany szal<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny szal! A połączenie kolorystyczne to jedno z moich ulubionych :-) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz ładną cerę! :D Wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca niestety. To zasługa bardzo dobrze kryjącego Revlon ColorStay oraz zdjęć wykonanych w naturalnym świetle przy odrobinie słońca.

      Usuń
  12. What a nice blog and look! I just followed you dear, hope you'll follow me back :)

    Jess
    http://avenue-de-la-mode.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. so stylish from head to toe!! Love it!

    Have a great day!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten szal wiązany w talii, choć sama bym się w tym nie widziała! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing Outfit! :)
    xx, Anna Lea
    http://growingcircles.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aww you look really pretty!
    kisses
    Dili
    New post on: http://www.milanotime.net/happy-valentines-day/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie się prezentujesz! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.