01 lutego 2016

♥ Second hand is so great!


Dobry wieczór! :) W końcu udało mi się zebrać w jedną całość zdobycze lumpeksowe z ostatnich kilku miesięcy. W związku z tym zapraszam Was do ich obejrzenia. Koniecznie dajcie znać co przypadło Wam do gustu. Ciekawa jestem również czy Wy odwiedzacie miejsca tego typu, czy macie szczęście do wyszukiwania perełek lub też rzeczy, których w danym momencie potrzebujecie. A może brak Wam cierpliwości bądź szczęścia? Czy też po prostu omijacie szerokim łukiem second hand'y, ponieważ nie interesuje Was odzież z drugiej ręki? Mam nadzieję, że jest wprost przeciwnie. Dlaczego? Ponieważ oprócz zaoszczędzenia sporej kwoty, możecie zyskać o wiele więcej! ;) Miłego oglądania!

H&M

MISS SELFRIDGE , ATMOSPHERE, ELITE

ZARA




ATMOSPHERE

ATMOSPHERE

WAREHOUSE

LUSTRE

TOPSHOP

NEW LOOK

MISS GUIDED

GEORGE

H&M, FOREVER 21, MARKS & SPENCER

GEORGE

ATMOSPHERE

NN

NEW LOOK

20 komentarzy:

  1. loved the pastel colors of the sweaters
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sama uwielbiam takie perełki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper!! :)
    Obserwuję,
    zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, ale znajdziesz u mnie wszystko, co my kobietki kochamy :)

    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Bardzo cieszy mnie każdy nowy czytelnik. :))
      Na pewno zajrzę, pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam second handy :-) Świetne łupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterki mi się podobają najbardziej:)super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie ;) sama muszę się wybrać nabralas mi ochoty :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, ile pięknych rzeczy! Szczególnie ten beżowy trencz (na którego także poluję), sweterki czy pomarańczowa sukienka <3 Zazdroszczę zdobyczy!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W Sączu czy w Krakowie?:) CUDA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Nowy Sącz. :)) Wszystko co powyżej jest z lumpa znajdującego się w C.H. Europa. :)

      Usuń
  9. i za to kocham lumpeksiki. nie mogłabym żyć bez nich! :D
    CHYBA JADE DO NOWEGO SĄCZA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy upolowałaś ;)
    też ostatnio byłam i upolowałam 4 pary spodni
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy kochana! Masz świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  12. Również uwielbiam lumpeksy! <3

    PERSONAL STYLE BLOG
    www.evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że masz taki sam płaszczyk z H&M jak ja! mój jednak jest granatowy :) Najlepsze jest to, że obie wygrałyśmy na nich, ponieważ kupiłyśmy je w sh! :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska sukienka TopShop <3
    Też uwielbiam second handy :) Jak nie mam czasu na chodzenie do stacjonarnych to buszuję po internetowych :) mój ulubiony to http://gabciuch.pl/ zaglądam też na szafę.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Nie mogę się doczekać, kiedy założę ją latem.
      Ja bardzo rzadko kupuję w sieci. Raczej przeglądam na szybko sklepy internetowe sieciówek, a gdy coś wypatrzę konkretnego, to wtedy idę na zakupy, bo nie lubię tracić czasu na szwędanie się po galeriach. Za to znacznie częściej odwiedzam sh. :) Obkupuję się na długi czas i mam z głowy. ;)

      Usuń
  15. Fantastyczny płaszczyk !
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.