29 lipca 2016

♥ OOTD: One top, two ways to wear it.




Witam serdecznie! :) Dzisiaj mam dla Was już kolejną letnią propozycję, a właściwie to aż dwie. Do ich stworzenia wykorzystałam ten sam top. W ten sposób chciałam pokazać, że dzięki uniwersalnej bazie bardzo łatwo i szybko możemy stworzyć wiele zestawów o różnym charakterze. W moim wypadku zależało to od doboru dołu oraz dodatków. Mój pierwszy pomysł przedstawia stylizację cukierkową, dziewczęcą, strojną, idealną na imprezę. Tutaj do różowej bluzki dobrałam jasną, cekinową mini spódnicę. Szczerze przyznam, że nie przepadam za tak krótkimi spódniczkami, ponieważ uważam, że moje krótkie nogi, a szczególnie, masywne uda, nie prezentują się zbyt dobrze przy takim typie. Poza tym, głupio czuję się w tak kusych mini. Jednak ten model szczególnie mnie zauroczył i całkiem nieźle się w nim czuję, dlatego też zdecydowałam się na jego kupno. Wracając jednak do mojej propozycji. Postawiłam na kolorystycznie pasujące do góry koturny oraz świetnie zgrywającą się z dołem, cekinową kopertówkę. Dodatkowo, założyłam sporą, wyrazistą biżuterię w postaci kolczyków oraz naszyjnika.






Mój drugi pomysł jest znacznie bardziej komfortowy, dlatego też świetnie sprawdzi się na co dzień. Spódnicę zmieniłam na ciemne, rozciągliwe dżinsy rurki, kopertówkę na małą torebkę na łańcuszku, a koturny na wygodne sandały. Pozwoliłam sobie pozostawić tą samą biżuterię, aby nie robić z tego zestawu całkowitego "zwyklaka". Jak to często u mnie bywa, zależało mi, aby do prostej stylizacji, przemycić  choć odrobinę elegancji i kobiecości. Dodam, że obie propozycje zostały stworzone z rzeczy, które kupiłam w SH. Nie dotyczy to tylko biżuterii. W ten sposób, chciałam Wam także udowodnić, że kupując odzież z drugiej ręki, można stworzyć modne i ciekawe stylizacje, które często wyróżniają się na tle tych, stworzonych z sieciówek, do których ma dostęp każdy. Mam nadzieję, że moje obie propozycje przypadły Wam do gustu. Koniecznie dajcie znać w komentarzu co o nich myślicie. Życzę Wam miłego, słonecznego oraz bardzo ciepłego weekendu! :) Dobrej nocy!



top - Asos (sh)
spódnica / skirt - H&M (sh)
kolczyki / earrings - Sinsay
naszyjnik / necklace - Top Secret
koturny / wedges - NN (sh)
kopertówka / clutch - Zara (sh)











top - Asos (sh)
dżinsy / jeans - Marks & Spencer (sh)
kolczyki / earrings - Sinsay
naszyjnik / necklace - Top Secret
sandały / sandals - NN (sh)
torebka / bag - Dorothy Perkins (sh)







11 komentarzy:

  1. Obydwie stylizacje są piękne i świetnie dopracowane. Stawiam jednak zawsze na oryginalność , gdybym miała wybrać to zestaw ze spódnicą jest bardziej w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta bluzka i pięknie wygląda w każdym zestawieniu. Buty z pierwszej stylizacji są świetne i b.ładnie komponują się z bluzka! Cudnie się prezentujesz jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka i buty tworzą świetną kolorystyczną całość ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawy
    bardzo ładnie wygladasz ;*

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje jak najbardziej na plus! Idealnie pokazałaś, że dosłownie 2 elementy ubioru potrafią zmienić nasz wygląd i sprawić, że wszystko z naszej szafy się skomponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze połączenie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. każda stylizacja fajna, ma coś w sobie, jednak gdybym miała się skłaniać ku którejś to moje osobiste preferencje bardziej spełnia ta ze spodniami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful top, I love the outfits!

    Johanna ❤
    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful top, I love the outfits!

    Johanna ❤
    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.