24 października 2016

♥ OOTD: Harness the power of hope.


"- Co daje Ci nadzieję?
Nie miałam gotowej odpowiedzi. A może miałam zbyt wiele
odpowiedzi, żeby się na którąś zdecydować. Co daje mi nadzieję?
(...)
A co Tobie daje nadzieję? Przyjrzyj się swojemu życiu,
a odpowiedź znajdziesz wszędzie wokół."

Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym."


Cześć! :) Na zewnątrz ciemno, zimno, a ja mam dla Was jeszcze letnie, słoneczne zdjęcia oraz lekki zestaw. Jego głównym elementem jest biała hiszpanka, do której dobrałam ciemne, obcisłe dżinsy z wysokim stanem. Natomiast by dodać sobie kilku centymetrów, założyłam sandały na kilkucentymetrowym obcasie. To właśnie transparentny słupek w kolorze rumu najbardziej mnie w nich zachwycił. Jeśli chodzi o okrycie wierzchnie, to wybrałam dżinsową katankę, którą dobrych parę lat temu kupiłam w sh za kilka złotych. Dodatki to tylko kolczyki a la perełki oraz kobaltowa, pikowana torebka, również z drugiej ręki. Chciałam prostej kolorystyki, więc wystarczył mi dżins w towarzystwie bieli. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Miłego wieczoru! :)


top - Sammydress (tutaj / here(link afilacyjny)
dżinsy / jeans - Reserved (SS'16)
kolczyki / earrings - Six
sandały / sandals - Top Secret
kurtka / jacket - Contest (sh)
torebka / bag - Dorothy Perkins (sh)
















10 komentarzy:

  1. totally loving the off shoulder trend, u look chic
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcyjny zestaw a bluzeczka cudowna:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka cudo! uwielbiam takie klimaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ale Ty pięknie wyglądasz! Fenomenalna bluzeczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i kobieco. Jak ja tęsknie za latem i tymi bluzeczkami z odkrytymi ramionami ;(

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo tęsknię za latem. Dlatego rekompensuje sobie to zdjęciami, przedstawiającymi lekkie stylizacje. :)

      Usuń
  6. kolejna świetna stylizacja w Twoim wydaniu ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny top i super buty. :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.