13 października 2016

♥ OOTD: One jacket, five ways to wear it.


Witam Was serdecznie! :) Ten wpis, podobnie zresztą jak jego poprzednik, jest nieco spóźniony. Zdjęcia, które dzisiaj wykorzystałam zostały wykonane jakieś trzy tygodnie temu, podczas pięknego, słonecznego, jeszcze ciepłego dnia. Niestety aktualnie na południu Polski (i pewnie nie tylko) bardzo brakuje takiej pogody. Mimo to, postanowiłam nie czekać do wiosny i opublikować materiał dzisiaj. Jego głównym celem, było pokazanie, że jeden element garderoby można nosić na wiele sposobów, w różnych stylach. Tym razem padło na czarną ramoneskę. Wykorzystałam ją w stylizacji klasycznej, rockowej, kobiecej, dziewczęcej oraz codziennej. Jeśli któryś z zestawów szczególnie wpadł Wam w oko, to koniecznie dajcie znać. Być może dzisiejszy pomysł nie przyda się Wam przy warunkach panujących w tym momencie, ale okaże się inspiracją na przyszłą wiosnę. Zapraszam do oglądania. ;)


Na pierwszy rzut klasyka, czyli połączenie czerni i bieli. To zestawienie zdecydowanie jest mi najbliższe. Uwielbiam dziewczęce, wdzięczne bluzki wykonane z koronki. Do tego ciemne, gładkie dżinsy typu rurki bez żadnych udziwnień, przy których detalem jest czarny szeroki pasek. Nie mogło też zabraknąć kobiecych szpilek. Tym razem o motywie zwierzęcym. Na koniec charakterystyczna futrzana torebka oraz delikatna biżuteria w postaci kolczyków a la perełki. Zwieńczeniem jest oczywiście ramoneska w tylu rockowym, której zakup uważam za jeden z najbardziej udanych w ostatnim czasie.


bluzka / blouse - Etienne (sh)
jegginsy / jeggings - New Look (sh)
pasek / belt - Carry
kolczyki / earrings - Six
szpilki / heels - Bershka
kurtka / jacket - House (AW'16; tutaj / here)
torebka / bag - Sinsay (AW'15)










Drugi zestaw stworzyłam w klimacie rockowym. Nie było to trudne ze względu na taki charakter kurtki. Pod nią zdecydowałam się ubrać koszulę w kratę, kojarzącą się ze stylem grunge'owym. Bardzo ważnym elementem są tutaj również buty. Ciężkie, masywne, nieco kowbojskie. Poza tym, założyłam ciemne rurki, a do nich czarny pasek. Natomiast jedyną biżuterią, jaka się tutaj pojawia jest długi naszyjnik. Szczerze, poniższy charakter zestawu nie jest mi bliski. Myślę, że nie odzwierciedla on mojej osobowości. Jednak przyznam, że czułam się w nim całkiem dobrze. Pewna i bardzo silna, ale mało kobieca.


koszula / shirt - H&M (sh)
jegginsy / jeggings - New Look (sh)
pasek / belt - Carry
naszyjnik / necklace - NN (sh)
botki / boots - NN (sh)
kurtka / jacket - House (AW'16; tutaj / here)










W kobiecych stylizacjach czuję się jak ryba w wodzie. Uwielbiam stroić się na ważne, niecodzienne wydarzenia czy wyjścia ze znajomymi. Cieszę się za każdym razem, kiedy jest mi dane założyć sukienkę. Szczególnie takie, które pięknie podkreślają kształty, a jednocześnie nie są wulgarne, lecz eleganckie. Tym razem padło na kieckę w azteckie wzory, o długości midi, którą całkiem niedawno dorwałam w sh. Dobrałam do niej kamelowe szpilki, a zamiast marynarki zarzuciłam ramoneskę. Myślę, że mimo to zestaw nie traci na elegancji. Dla dopieszczenia jego charakteru dobrałam czarną kopertówkę.


sukienka / dress - Select (sh)
szpilki / heels - Aldo (sh)
kurtka / jacket - House (AW'16; tutaj / here)
kopertówka / clutch - Accessorize (sh)






Kolejna stylizacja miała na celu nadanie nieco dziewczęcej świeżości ramonesce o ciężkim charakterze. Aby uzyskać taki rezultat, postawiłam połączyć czerń z różem. Wybrałam tutaj cukierkową koszulkę z napisem 'Sorry I'm chill', którą połączyłam z czarnymi, obcisłymi spodniami o długości 7/8. Ponadto, wybrałam uroczy plecak oraz trampki z frędzlami. Myślę, że w ten sposób odjęłam nieco rockowego charakteru kurtce.


koszulka / T-shirt - House (AW'15)
spodnie / pants - George (sh)
buty / shoes - Stradivarius (SS'16)
kurtka / jacket - House (AW'16; tutaj / here)
plecak / backpack - Reserved Kids (SS'15)








Na koniec szybki zestaw na co dzień. Aby go stworzyć, jako bazę wystarczy wybrać ulubiony sweter, oraz gładkie dżinsy. Na górę zarzucamy modną ramoneskę, która zdecydowanie jest już klasycznym elementem garderoby. Oprócz niej uwagę możemy również zwrócić poprzez obuwie. Ja wybrałam tutaj czarne, płaskie, skórzane buty powyżej kostki, które wyróżniają się dzięki frędzlom. Dorwałam je całkiem niedawno na dziale dziecięcym. ;)


sweter / sweater - New Look (sh)
jegginsy / jeggings - New Look (sh)
buty / shoes - Reserved Kids (AW'16)
kurtka / jacket - House (AW'16; tutaj / here)






12 komentarzy:

  1. fantastyczne stylizacje a kurtka rewelacyjna;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka fajna, uniwersalna pasująca do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdej wersji mi się podoba. Kurtka jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyglądasz :) Podobają mi się legginsy z New Look'a, ja akurat do spodni nie mam szczęścia w sh. Marzy mi się jakaś fajna ramoneska i na pewno rozpocznę poszukiwania tej idealnej na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe wykorzystanie ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! Jeansy rewelacyjnie leżą :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje w moim typie! Kurtke można tak naprawde wszystkie sposoby nosić - sportowo,elegancko no wszelako :) ale zauroczona jestem tym plecaczkiem ♡
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, uniwersalna kurteczka :D
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są świetne, ale najlepsze jak dla mnie 2.i 4. !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! super buty! <3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kurtka i pomysły na jej wystylizowanie! Takie ramoneski to idealna opcja na jesień, sama właśnie na taką poluję i planuję nosić np. z swetrowymi sukienkami lub nawet spódnic midi :) Fajne w niej jest to, że pasuje zarówno do takich ciężkich butów, jak i do szpilek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.