08 listopada 2016

♥ OOTD: No matter what happens, don’t take it personally. Take it spiritually.


"Każde doświadczenie, nawet błahe i prozaiczne, może być lekcją, darem, błogosławieństwem,
jeśli odbierzemy je duchowo, a nie osobiście. Nieważne, czy będzie to utrata pracy, rozwód,
mandat za przekroczenie prędkości czy lęk przed chorobą. Zadaj sobie pytanie: "Jaka płynie
z tego lekcja?". Dostrzeż ją, przerób i bądź za nią wdzięczny, a potem idź dalej."

Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym."


Dobry wieczór! :) Dzisiaj mam dla Was zestaw, który idealnie sprawdziłby się podczas pięknej złotej jesieni. Niestety w tym roku w Polsce zdecydowanie tego zabrakło. Jednak pocieszający jest fakt, że po zimnych porach, pojawi się wiosna i znowu będziemy mogli cieszyć się ciepłą, słoneczną pogodą i lekkimi ubraniami, tak jak w dzisiejszym poście. Jak widzicie, połączyłam ze sobą odcienie beżu i brązu. Natomiast elementami, które najbardziej zwracają na siebie uwagę są: zamszopodobna kurtka z frędzlami oraz buty na słupku z wycięciem na palcach oraz pięcie. Bazę w tej stylizacji stanowi jasna koszula w drobne kwiaty, do której dobrałam o ton ciemniejsze spodnie, a do nich brązowy pasek. Dopełnienie stanowi trapezowa torebka z drugiej ręki oraz delikatny naszyjnik w kolorze złota. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo dobrze czuję się w takiej kolorystyce. Mam nadzieję, że moja propozycja przypadła Wam do gustu. Życzę Wam dobrej i spokojnej nocy! :)


koszula / shirt - Reserved (SS'11)
spodnie / pants - Zara (sh)
pasek - belt - NN (sh)
naszyjnik / necklace - NN (prezent / gift)
kurtka / jacket - DressLink
buty / shoes - Top Secret (SS'15; %; tutaj / here)
torebka / bag - NN (sh)










7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja! <3 Mam taką samą kurteczkę :) Ale w stylizacji najbardziej podobają mi się buty, są genialne <3 Muszę sobie podobnych poszukać na wiosnę :) Pozdrawiam :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka i buty,pieknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz:) lubię stylizacje w takim klimacie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNA KURTKA MAM SŁABOŚC DO FRĘDZLI!

    OdpowiedzUsuń
  5. Botki są cudne idealnie pasują do kurteczki, bardzo podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dopasowałaś kurtke do butów, albo na odwrót! Świetnie to wygląda :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. jesienią to tylko brązy ;) bo kobiety lubią brąz ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.