15 lutego 2017

♥ OOTD: Silence the noise. In times of doubt or indecision, pause and make room for God.


"Odkryłam, że najlepszy sposób na wyciszenie hałasu to bardziej słuchać ciszy."

Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym."


Dobry wieczór kochani! :) Po prawie trzytygodniowej przerwie wracam do Was z nowym zestawem. Tym razem zrezygnowałam z zimowego płaszcza czy kurtki na rzecz lekkiej ramoneski. Co prawda zima nas jeszcze nie opuszcza, dlatego też na skajkę zarzuciłam wzorzyste ponczo. Chciałam Wam w ten sposób pokazać, że wcale nie musicie rezygnować o tej porze roku ze swojej ulubionej eko skóry. Wystarczy wykorzystać przedstawiony przeze mnie trik, by nie zmarznąć i przy okazji urozmaić swój zestaw. Jeśli chodzi o pozostałe elementy dzisiejszej stylizacji, to postawiłam na czarno-białą rozkloszowaną mini spódnicę, kryjące rajstopy oraz skórzane botki na słupku. Resztę stanowią dodatki: wełniany kapelusz, mała grafitowa torebka, skórzane rękawiczki oraz ciekawy pasek, który świetnie radzi sobie z okiełznaniem poncza. ;) Mam nadzieję, że moja propozycja przypadła Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru! :)


kurtka / jacket - House (AW'16; %)
spódnica / skirt - Topshop (sh)
rajstopy / tights - Textil Market
ponczo / poncho - Quiz (sh)
pasek / belt - Tosave (tutaj / here)
botki / boots - Wojas (outlet)
kapelusz / hat - Carry (AW'15; %)
rękawiczki / gloves - Carry (AW'15; %)
torebka / bag - Toni (sh)











5 komentarzy:

  1. Ponczo jest piękne ale jak zobaczyłam zestaw bez niego to jeszcze bardziej mi się spodobał, super !

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, ponczo świetne, ale wersja bez niego chyba jeszcze bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. wersja z ponczo bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.