03 maja 2017

♥ OOTD: Feel good.



Hej! :) Pogoda nadal nas nie rozpieszcza, więc o porzuceniu okryć wierzchnich możemy, jak na razie zapomnieć. Niestety. Ja tym razem wybrałam beżową kurtkę, którą dostałam kilka dobrych lat temu od mamy. Pod nią założyłam koszulę o odrobinę jaśniejszym odcieniu, charakteryzującą się wzorem w drobne kwiaty. Ten element garderoby jest jednym z najstarszych w mojej szafie. Swój dobry stan zawdzięcza temu, że bardzo rzadko ją noszę. Jednak niesamowicie lubię, bo przypomina mi dobre czasy. :) Wracając do kolorystyki. W związku z tym, że z beżem świetnie współgra brąz, to właśnie na takie dodatki się zdecydowałam. Podobno nie dobiera się torebki pod kolor butów, ponieważ zdaniem niektórych jest to passé. Być może jestem niemodna. ;) Chociaż bardziej pasuje tutaj przytoczyć stwierdzenie, że nie warto podążać ślepo za modą, lecz za tym, co nam się podoba, co lubimy i przede wszystkim w czym dobrze się czujemy. Mam nadzieję, że się ze mną zgadzacie. Życzę Wam dobrej i spokojnej nocy! :)


koszula / shirt - Reserved (SS'11)
dżinsy / jeans - Diverse (SS'17; tutaj / here; %)
pasek / belt - NN (sh)
botki / boots - Topshop (sh)
kurtka / jacket - Stradivarius (sh)
torebka / bag - Select (sh)








7 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.