29 maja 2017

♥ OOTD: Romantic flowers.



Witam Was serdecznie! :) Początek tygodnia to bez wątpienia dobry czas na opublikowanie nowej stylizacji. Moja dzisiejsza propozycja, podobnie, jak poprzednia, idealnie sprawdzi się na randce. Jest delikatna, bardzo dziewczęca, utrzymana w romantycznym stylu. Wszystko za sprawą głównej bohaterki, czyli lekkiej, zwiewnej sukienki w kwiaty, typu cold shoulder. Kupiłam ją jakiś czas temu w sh. Jestem z niej niesamowicie zadowolona. Tak samo, jak z pozostałych rzeczy marki Boohoo, pochodzących z drugiej ręki. Wracając do kiecki, dobrałam do niej pastelowe kolczyki, torebkę oraz zamszowe botki. Przyznam, że od dawna marzył mi się taki model obuwia. To, co najbardziej mnie w nich ujmuje, to oryginalny wygląd, za sprawą laserowych wycięć, odkrytych palców oraz sznurowania. Niestety trzeba liczyć się z tym, że tego typu buty skracają nogę. Dlatego najlepiej zestawiać je ze spodniami czy szortami z wysokim stanem. Chociaż jak widać, ja dobrałam je do sukienki, mimo krótkich, nieszczupłych nóg i niewysokiego wzrostu. ;) Mam nadzieję, że moja propozycja przypadła Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej nocy! :)


sukienka / dress - Boohoo (sh)
kolczyki / earrings - Sinsay (AW'16)
buty / shoes - Badura (SS'17; tutaj / here)
torebka / bag - New Look (sh)









6 komentarzy:

  1. Lovely! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna stylizacja;) piękną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. The colours and style are very beautiful! I love the bag!
    xo Yvonne
    www.aproposh.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz ;*
    śliczna kolorystyka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.