06 czerwca 2017

♥ Banggood review.



Cześć! :) W pierwszym czerwcowym poście mam dla Was nowości od marki Banggood. Przyznam szczerze że pierwszy raz zamówiłam coś z tej strony. Na przesyłkę nie czekałam długo, bo tylko 13 dni roboczych. Powyższe rzeczy zostały wysłane w osobnych paczkach. Były odpowiednio zabezpieczone. W rzeczywistości wyglądają tak, jak zaprezentowane na stronie internetowej firmy, a nawet lepiej. Torebka skusiła mnie oryginalnym kształtem, wielkością, którą lubię najbardziej, cukierkowym kolorem oraz oryginalnym i zarazem ciekawym zapięciem. Jest solidnie wykonana i pomieści naprawdę sporo rzeczy. Jeśli chodzi o naszyjnik, to marzył mi się taki od dawna, ale nigdzie nie trafiłam na identyczny. Co prawda klasyczne, czarne chokery zostały aktualnie wyparte przez te bardziej biżuteryjne, bogato zdobione, ale myślę, że powyższy i tak sprawdzi się idealnie do topów czy sukienek typu carmen oraz bluzek, jak i koszul z dużym dekoltem. To ciekawy dodatek, który urozmaici niejedną, szczególnie klasyczną stylizację. Mam nadzieję, że mój wybór przypadł Wam do gustu. Życzę Wam miłego dnia oraz wieczoru! :)






_________________________________________________
* post powstał we współpracy z Banggood.com / post arose in cooperation with Banggood.com

3 komentarze:

  1. Your blog is so beautiful, I love it - and such pretty things! Following you on GFC :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna torebka :) kliknięte :) (17,06// 2,50)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.