24 sierpnia 2017

♥ OOTD: Tropicali.



Dobry wieczór! :) Dzisiaj mam dla Was kolejną letnią stylizację. Szczerze, mam nadzieję, że nie ostatnią w tym roku, ponieważ nie jestem jeszcze gotowa na przyjęcie jesieni. ;) Dla mnie lato mogłoby trwać wiecznie. Wracając do zestawu, jego głównym elementem jest tutaj kombinezon w kwiaty. Reszta to już tylko pasujące kolorystycznie dodatki. Żałuję, że moja torebka w słonecznym kolorze nie dotrwała do tego czasu, bo zdecydowanie lepiej prezentowałaby się tutaj niż powyższa. Fokus na żółty element wyszedłby świetnie. Mimo to, liczę, że Wam się podoba. Życzę dobrej nocy i udanego, ciepłego weekendu. :)


kombinezon / playsuit - Next (sh)
naszyjnik / necklace - NN
kolczyki / earrings - Reserved (SS'17; %)
sandały / sandal heels - H&M (SS'14)
torebka / bag - Lulu Guinness (sh)









7 komentarzy:

  1. Super look. Podobasz mi się w tym zestawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice outfit!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/08/24/tuscany-san-gimignano/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, kombinezon jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Podobne buty kupiłam w Wojasie i dzięki Tobie mam pomysł na stylizację :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.