10 sierpnia 2018

♥ DressLily review.



Dobry wieczór! :) Wracam do Was z kolejnymi nowościami. Tym razem od marki DressLily (link afilacyjny). Jak widać, zdecydowałam się na sukienki, których wspólną cechą są dzwonowate rękawy oraz stonowana kolorystyka. Na białą (link afilacyjny) zdecydowałam się ze względu na naturalny skład, krój oraz deseń. Przyznam, że marzyła mi się taka kiecka już od dawna. Jeśli chodzi o czarną (link afilacyjny), to wybrałam ją z myślą o pracy. Sukienka wykonana jest z dzianiny, więc świetnie sprawdzi się jesienią. Poza tym, ma ciekawy fason. Co do paczki, nie mam żadnych zastrzeżeń. Rzeczy były dobrze zabezpieczone, zapakowane z osobna. Na przesyłkę czekałam mniej niż dwa tygodnie. Dajcie znać czy mój wybór przypadł Wam do gustu. Życzę Wam dobrej nocy oraz miłego weekend'u! :)






________________________________________________
* post powstał we współpracy z DressLily /post arose in cooperation with DressLily

2 komentarze:

  1. Śliczne sukienki , ale najbardziej skradła moje serce biała <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I really appreciate your honest review. Love your blog!

    GoBestShops 👗| Dresslily Review

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.