07 sierpnia 2018

♥ Pomysł na zapakowanie prezentu ślubnego. / Wedding gift packing idea.



Cześć! :) Na zakończenie tego pięknego dnia, mam dla Was propozycję na pomysłowe zapakowanie prezentu ślubnego. Taka idea wpadła mi do głowy, jak tylko na Instagramie marki KiK zobaczyłam te urocze pudełka. Wstąpiłam więc do wspomnianego sklepu, gdzie przy okazji kupiłam też torebkę z identycznym motywem. Dzięki temu wszystko idealnie do siebie pasowało i dodatkowo wygodnie mi się niosło. Jeśli chodzi o prezent, to znajomi którzy zaprosili mnie na swoje wesele, zażyczyli sobie wino oraz kupony Lotto. Od siebie dorzuciłam jeszcze coś słodkiego, aby nie tylko zapełnić pudełko, ale i urozmaicić wizualnie jego wnętrze. Los włożyłam do koperty z życzeniami, ale myślę, że świetnym pomysłem byłoby zawinięcie go w rulon, ozdobienie kokardą czy sznurkiem i wrzucenie do pudełka. Ewentualnie można się pokusić o zdrapki, które luzem  również mogłyby się w nim znaleźć. Dajcie znać czy spodobał się Wam mój pomysł. Życzę dobrej nocy i udanego tygodnia! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.