14 sierpnia 2018

♥ OOTD: Little white dress.



Witam serdecznie! :) W końcu mam dla Was nowy zestaw. W roli głównej jedna z sukienek (link afilacyjny) z poprzedniego wpisu. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam białe elementy garderoby. Uważam, że pięknie uwydatniają opaleniznę, stanowią świetną bazę stylizacji i idealnie sprawdzają się latem. Poza tym, nadają lekkości i świeżości. Aby podkreślić charakter powyższego ubioru, postawiłam na mocny akcent w postaci torebki. Pozostałe dodatki są delikatne, ale nie bez wyrazu. W końcu to one są dopełnieniem tego zestawu. Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja przypadła Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru! :)


sukienka / dress - DressLily (SS'18; %; tutaj / here(link afilacyjny)
kolczyki / earrings - House (SS'18; %)
sandały / sandal heels - Eva Minge (SS'17; %; tutaj / here)
torebka / bag - Mohito (SS'14; %)








________________________________________________
* post powstał we współpracy z DressLily /post arose in cooperation with DressLily

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.