04 października 2018

♥ OOTD: Back to pink.



Witam serdecznie! :) Mam dla Was kolejną letnią stylizację. Dla odmiany, króluje w niej cukierkowy róż. Jednak by nie było zbyt słodko, zestawiłam go z klasyczną, uniwersalną czernią. Dodam, że ciekawym elementem tego ubioru, jest bluzka z przedłużanym tyłem. Myślę, że do góry o takim kroju, najlepiej dobrać dopasowany dół, aby nie zaburzyć proporcji sylwetki. Mój wybór padł na pastelowe rurki o długości 7/8. Ich podwinięte nogawki optycznie skracają, więc dla równowagi założyłam sandały na niewielkim obcasie. Reszta to pasujące kolorystycznie dodatki, które oczywiście nie są bez znaczenia, bo stanowią świetne wykończenie całej stylizacji. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Życzę udanego weekend'u! :)


bluzka / blouse - Be Beau (sh)
spodnie / pants - George (sh)
kolczyki / earrings - Reserved (SS'17; %)
naszyjnik / necklace - Mohito (SS'16)
sandały / sandal heels - H&M (SS'14)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.