20 października 2018

♥ OOTD: Total black look.



Witam! :) Tym razem mam dla Was zestaw idealny na naszą piękną polską złotą jesień. Postawiłam na czerń i nieco rockowy styl, kryjący się pod postacią ramoneski oraz dżinsów z dziurami. Jednak by trochę załagodzić ten charakter, dobrałam dziewczęcą, koronkową bluzkę z poszerzanymi rękawami, elegancką torebkę i kolczyki oraz modne, ale trochę zabawnie wyglądające mokasyny, które przypominają pantofle. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę udanego weekend'u! :)


bluzka / blouse - Reserved (AW'18; %)
dżinsy / jeans - Denim & Co. (sh)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - Accessorize (SS'14; %)
mokasyny / moccasins - Lizard (SS'18; %; podobne / similar)
kurtka / jacket - House (AW'16; %)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)









4 komentarze:

  1. Uwielbiam czarne stylizacje! To mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ;*
    mam koszule tylko w kolorze białym , jest śliczna ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten look! Super

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.