06 stycznia 2019

♥ OOTD: Pink flowers.


Cześć! :) Zima pełną parą, a ja mam dla Was jeszcze jeden jesienny zestaw. Obiecuję, że następne będą już adekwatne do aktualnej pogody. Jednak teraz wrócę do dzisiejszego bohatera. Prawie wszystkie jego elementy są już Wam zapewne znane. Jedyną nowością jest tutaj kwiecista bluzka, która bez wątpienia urozmaica całą stylizację. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię, kiedy jeden konkretny detal wyróżnia się na tle całego ubioru. Dajcie koniecznie znać, czy podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę Wam dobrej nocy i udanego tygodnia! :)


bluzka / blouse - Cropp (SS'18; %)
spódnica / skirt - Medicine (AW'18; %; tutaj / here)
rajstopy / tights - Gatta (AW'18)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
trzewiki / shoes - Wojas (SS'18; %; tutaj / here)
płaszcz / coat - Zaful (AW'17)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)








3 komentarze:

  1. Świetny płaszcz, nie spotkałam się jeszcze z takim. Cała stylizacja prezentuje się idealnie. Widziałam podobną bluzkę w ofercie hurtowni bluzek Sosimply.pl, bardzo mi się podoba kwiecisty wzór. W swojej szafie mam kilka ciuchów w tym motywie. Chyba jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny look ;) Płaszczyk prezentuje się rewelacyjnie ;) Ala najbardziej spodobały mi się botki - uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i bardzo udana stylizacja :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.