01 stycznia 2019

♥ Thank you for 2018!


Dobry wieczór kochani! :) Przyszła pora na podsumowanie minionego roku. Z tej okazji, zebrałam dla Was wszystkie zestawy w jednym poście. Dajcie znać, czy któryś z nich, jakoś szczególnie sobie upodobaliście. :)

Korzystając z okazji, chciałam podziękować mojemu kuzynowi Dawidowi za poświęcony czas i energię włożoną w fotografowanie mojej skromnej osoby. Bez niego, ten blog by po prostu nie istniał. Dziękuję również bliskim, którzy wspierają mnie w tym, co robię. Poza tym, składam ogromne podziękowania dla wszystkich marek, z którymi współpracowałam w roku 2018. Tj. ChicgostyleBanggood (link afilacyjny), Popreal, Dedicante, FYY store, Rosegal (link afilacyjny), Luvyle, Fashionme, EricdressBerryLook, Wardrobe Shop, DressLily (link afilacyjny), Okdress, Zaful (link afilacyjny), Besthairbuy, TosaveAddcolo Hair, Shop Backdrop, FashionMia, Gamiss (link afilacyjny), Sensilis, MillyBridal (link afilacyjny)Yoins oraz portalowi zblogowani.pl szkolameskiegostylu.pl.

Pragnę podziękować również Wam - moim czytelnikom, którzy przyczyniają się do współtworzenia tego miejsca. Mam nadzieję, że wczorajszy dzień spędziliście tak, jak chcieliście. Życzę Wam, aby nowy rok był jeszcze lepszy niż miniony. By przyniósł Wam wiele pozytywnych niespodzianek, radości, miłości, wartościowych przyjaźni i wszystkiego tego, o czym marzycie. :)

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2

4 komentarze:

  1. I liked the jumpsuit with flowers! :)

    http://headoverheals.blogg.se

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię wybrać która stylizacja jest najlepsza. Wszystkie są genialne! <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko wybrać jedną, najlepszą stylizacje. We wszystkich wyglądasz zjawiskowo :) Mam kilka podobnych ciuchów, które kupiłam w hurtowni ubrań Sosimply.pl i jestem nimi zachwycona. Lubię tak jak Ty łączyć różne części garderoby w ciekawe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for posting dear!!
    Have a happy and great new year!! xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.