05 czerwca 2019

♥ Banggood review.


Hej! :) Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma nowościami od Banggood (link afilacyjny). Jak widać, ponownie postawiłam na dodatki. Tę małą saszetkę (link afilacyjny) wybrałam ze względu na aktualnie panujące trendy. Nie tylko związane z motywami zwierzęcymi, ale i topowymi krojami oraz wielkościami torebek. Co ciekawe, pasek z poniższego modelu, można wykorzystać solo. Całość wykonana jest z przyjemnego pluszu dobrej jakości. Ten typ znajdziecie jeszcze w pięciu innych wersjach kolorystycznych. Jeśli chodzi o naszyjnik (link afilacyjny), najbardziej spodobał mi się w nim kaskadowy układ oraz uroczy motyw gwiazdki. Taki model świetnie pasuje do dekoltów w kształcie litery "V". Dostępny jest również w kolorze złotym. Co do przesyłki, czekałam na nią tyle, co zazwyczaj, czyli ok. trzech tygodni. Produkty były zapakowane z osobna, bardzo dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniem. Mam nadzieję, że podoba Wam się mój wybór. Życzę dobrej i spokojnej nocy! :)





_________________________________________________
* post powstał we współpracy z Banggood.com / post arose in cooperation with Banggood.com

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.