02 czerwca 2019

♥ OOTD: Vichy.



Witam serdecznie! :) Nareszcie mam dla Was nowy zestaw. Pierwsze skrzypce gra w nim bluzka w kratę vichy, zdobiona uroczymi falbanami i wiązaniami przy rękawach. Kupiłam ją już jakiś czas temu w sh, nową, z metką. :D Ze względu na kolorystykę głównej bohaterki, postanowiłam nie szaleć, więc dobrałam do niej przeważnie czarne elementy garderoby. Dajcie znać czy podoba Wam się ta propozycja. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)


bluzka / blouse - Marks&Spencer (sh)
dżinsy / jeans - Reserved (AW'18; %)
naszyjnik / necklace - F&F (AW'18)
buty / shoes - Puma (Aboutyou.com; %)
kurtka / jacket - House (AW'16; %)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)
apaszka / scarf - NN (sh)








2 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. Bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz:) tak mega kobieco :) Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.