28 czerwca 2019

♥ DressLily review.



Hej! :) Tym razem przychodzę do Was z nowością od DressLily (link afilacyjny). Mowa o cukierkowej sukience (link afilacyjny) midi, która idealnie nadaje się na wesele, poprawiny, czy też inne uroczyste przyjęcie. Powyższy model spodobał mi się nie tylko ze względu na kolor, ale i krój w kształcie litery "A" oraz ciekawe detale w postaci koronki, falban czy fasonu odkrywającego jedno ramię. Poza tym, sukienka leży bardzo ładnie, ale ma niestety jedną, bardzo istotną wadę - prześwitującą podszewkę wykonaną z cienkiego, sztucznego materiału. W związku z tym, należałoby ją usunąć i zastąpić bawełnianą, która nie będzie przebijać. Stwierdziłam, że nie będę się w to bawić i odsprzedam sukienkę. Może komuś się spodoba. :) Jeśli chodzi o przesyłkę, czekałam na nią tyle, co zwykle, czyli trzy tygodnie. Paczka była bardzo dobrze zabezpieczona, a produkt bez wad. Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu mój wybór. Życzę miłego wieczoru i udanego weekend'u! :)




____________________________________________
* post powstał we współpracy z DressLily /post arose in cooperation with DressLily

3 komentarze:

  1. Bardzo delikatna subtelna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful!
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    Like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo to trzeba przyznać, że prezentuje się bardzo fajnie :) Mój typ sukienek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.