07 kwietnia 2020

♥ Femme Luxe.


Hej! :) Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi nowościami od Femme Luxe. Tym razem zdecydowałam się na czarną, prążkowaną bluzkę z surowym wykończeniem u dołu, jak i przy dekolcie. Ten model spodobał mi się ze względu na klasyczny kolor oraz transparentne rękawy, zdobione listkami. Poza tym, został wykonany z grubszego, solidnego i rozciągliwego materiału oraz ma całkiem dobry skład. Drugim produktem również jest bluzka, ale już o żywej, czerwonej barwie. Ten typ, także wyróżnia się przezroczystymi, bufiastymi rękawami, wykonanymi z organzy i świetnie wygląda w połączeniu z jasnymi dżinsami z wysokim stanem, jak i czarnymi spodniami. Kolejną rzeczą, którą wybrałam jest czarna mini sukienka na grubych ramiączkach, z doszytą peleryną. Bardzo spodobał mi się ten oryginalny projekt. Nie tylko ze względu na krój, ale i zamek znajdujący się na całej długości czy elegancki, klasyczny kolor. Ostatnią już nowością, również jest mini sukienka, ale z długim rękawem i w jasnym, miętowym kolorze. Ponadto, wyróżnia się prążkowanym, rozciągliwym materiałem, dopasowanym fasonem oraz modnymi bufkami. Mam nadzieję, że coś z mojej listy przypadło Wam do gustu. Życzę miłego popołudnia! :)








sukienka / dress - tutaj / here

_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.