27 kwietnia 2020

♥ OOTD: When in doubt, wear red.



Cześć! :) W końcu mam dla Was nowy zestaw, w którym nareszcie zaszalałam z kolorem. Wszystko za sprawą krwistoczerwonej bluzki, charakteryzującej się transparentnymi, bufiastymi rękawami, wykonanymi z organzy. Do wspomnianej góry, dobrałam granatowe, dopasowane dżinsy z wysokim stanem, których krój, podkreśliłam skórzanym paskiem. Jeśli chodzi o biżuterię, zdecydowałam się tylko na kolczyki w kolorze złota. To ono idealnie prezentuje się z czerwienią, nie srebro. Pozostałe elementy, to torebka z motywem zwierzęcym, z którą ostatnio prawie się nie rozstaję oraz sandały, służące mi już od ładnych paru lat. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)


bluzka / blouse - Femme Luxe (tutaj / here)
dżinsy / jeans - F&F (AW'18)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - House (SS'17; %)
sandały / sandal heels - H&M (SS'14)
torebka / bag - New Yorker (AW'19; %)









_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz. Też zasnanawiałam się nad tą bluzką.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Bluzka zwróciła moją uwagę ze względu na kolor, krój i modne, transparentne rękawy. Niestety wykonana jest w 100% z poliestru i to jest jedyny, ale wielki minus.

      Usuń
  2. Świetna bluzka! Też kocham czerwień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) To kolor, który pasuje chyba do każdego typu urody, ale nie każdy się w nim dobrze czuje. ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.