05 kwietnia 2020

♥ OOTD: JustFashionNow.



Dzień dobry! :) W końcu mam dla Was nowy zestaw. Tym razem w stylu casualowym, czyli wygodnie, ale i przy okazji z charakterem. Wszystko za sprawą modnej, dżinsowej kurtki pilotki, która jest idealna na początek wiosny. To dzięki lekkiemu, sztucznemu ociepleniu, znajdującemu się na całej jej powierzchni. To okrycie wierzchnie jest niesamowicie komfortowe, a przy okazji, ma świetny krój. Jednak nie do końca wygląda tak, jak na stronie sklepu. Po obejrzeniu zdjęć, liczyłam, że ten model będzie grubszy i bardziej masywny. Chodzi mi o materiał wewnętrzny, jak i zewnętrzny. Dodam, że przekonałam się do tego produktu dopiero po przymierzeniu, bo wcześniej miałam mieszane uczucia. W każdym razie, ostatecznie zostałam pozytywnie zaskoczona. Wracając do zestawu, do wspomnianej kurtki, dobrałam spodnie o identycznym odcieniu. Chciałam stworzyć dżinsowy look z domieszką bieli i chyba się udało. ;) Mam nadzieję, że Wam się podoba. Życzę miłego popołudnia oraz dużo zdrowia i cierpliwości! :)


sweter / sweater - Elegrina.de (tutaj / here)
dżinsy / jeans - Pull&Bear
buty / shoes - Puma (via AboutYou.pl)
kurtka / jacket - JustFashionNow.com (tutaj / here)
torebka / bag - Zaful











_______________________________________
* post powstał we współpracy z JustFashionNow / post arose in cooperation with JustFashionNow

2 komentarze:

  1. Świetny look wyszedł. Całość wygląda super. Podobają mi się buty choć tak naprawdę jestem fanką Nike :D

    zostawiam link do mnie, wracam do bloga po paru latach, miło by było gdybyś zajrzała jeśli masz ochotę ;)

    http://a-gajewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.