12 sierpnia 2020

♥ Nowości z sieciówek. / New in.


Cześć! :) Dzisiaj mam dla Was kilka nowości, które udało mi się ostatnio znaleźć w znanych i lubianych sieciówkach. Na pierwszy ogień idą dżinsy, czyli element garderoby, z którego doborem mam największy problem. Bardzo często, tego typu spodnie są na mnie za długie, albo odstają w okolicach kolan. Poza tym, zazwyczaj wykonane są z cienkiego i na dodatek kiepskiej jakości materiału. Jednak tym razem, udało mi się znaleźć aż trzy pary idealnych dżinsów i to za jednym zamachem. Na dodatek, dwa modele pochodzą z wyprzedaży. Pierwszy jest świetnie dopasowany i ma ciekawe wykończenia nogawek. Drugi - wysoki stan i brak zdobień. Natomiast ostatni, pochodzi z regularnej kolekcji i zainteresował mnie nie tylko ze względu na odpowiednią długość, ale i rozcięcie przy mankietach. Myślę, że nie będę się już musiała martwić zakupem spodni przez przynajmniej pół roku. Następną rzeczą jest bluzka w stylu boho, wykonana z wiskozy. Ma piękne poszerzane rękawy i dekolt w kształcie litery "V". Kupiła mi ją mama w niemieckiej sieciówce, znajdującej się m.in. na Słowacji. Kolejnym i jednocześnie ostatnim elementem garderoby jest bawełniana, basic'owa koszulka. Ostatnio pokazałam Wam ten model w białym kolorze. Sprawdził się świetnie, więc skusiłam się również na błękitny. Wkrótce pokażę Wam, z czym połączyłam je w stylizacjach. Mam nadzieję, że coś przypadło Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy. :)


1) Diverse - tutaj / here (aktualnie 25% dodatkowego rabatu na wyprzedaż)
2) Mohito
3) Reserved - tutaj / here



bluzka / blouse - Takko Fashion (tutaj / here)


koszulka / T-shirt - Carry (tutaj / here)

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.