21 sierpnia 2020

♥ OOTD: Jump(suit).



Hej kochani! :) Tym razem prezentuję Wam zestaw, w którym główną rolę gra kombinezon "z drugiej ręki". Jest on bardzo komfortowy w noszeniu, zwłaszcza podczas upalnych dni. Wszystko za sprawą kroju oraz lekkiego, zwiewnego materiału, z którego został wykonany. Dodam, że kupiła mi go mama i to dosłownie za kilka złotych. Produkt miał w kilku miejscach dziury na szwach, ale wystarczyło go naprawić u krawcowej i jest, jak znalazł. ;) Warto też wspomnieć, że to element garderoby, który "robi" całą stylizację. Kiedy nie mamy czasu, czy też ochoty kombinować, wystarczy wskoczyć właśnie w kombinezon. Pozostaje tylko dobrać do niego ciekawe dodatki. Ja postawiłam na minimalistyczną biżuterię, bambusową torebkę, słomkowy kapelusz i skórzane sandały. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)


kombinezon / jumpsuit - NN (sh)
kolczyki / earrings - House (SS'17; %)
naszyjnik / necklace - Dedicante.pl (AW'18)
sandały / sandal heels - Ryłko (SS'19; %)
kapelusz / hat - Banggood (SS'17; %)
torebka / bag - Noracora (SS'19; tutaj / here)









4 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.