01 sierpnia 2020

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.



Dobry wieczór! :) W końcu pojawiam się z kilkoma łupami "z drugiej ręki". Pierwszym z nich jest dżinsowa, dopasowana sukienka, wykonana z grubszego, rozciągliwego materiału. Przyznam, że od dawna takiej szukałam. Ta ma odpowiednią długość, świetny odcień niebieskiego i może być wykorzystana, jako płaszcz. Na dodatek udało mi się ją kupić z oryginalną metką. Następną rzeczą są plisowane spodnie kuloty. Lekkie, zwiewne i wygodne. Wkrótce zobaczycie na blogu, z czym je zestawiłam. Ostatnim już elementem garderoby jest dżinsowa koszula kultowej marki Levi's. Spodobał mi się jej krój, kolor oraz oczywiście jakość materiału. Mam nadzieję, że coś przypadło Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego weekend'u! :)

Denim 

Zara

Levi's

5 komentarzy:

  1. Mnie też zdarza się zaglądać do Second Handów. Nie wstydzę się tego, znajduję czasami takie perełki jak sweter Armaniego. Generalnie lubię bawić się modą, mój styl określam jako elegancki. Na https://giacomo.pl/ zamawiałem niedawno 2 garnitury, koszule i buty, ponieważ mam sporo wydarzeń rodzinnych w tym roku i muszę być elegancki. W second handzie udało mi się kupić markowy płaszcz więc będę miał też na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to żaden wstyd. Odzież z sieciówek też mierzona jest przez masę osób, o których zachowaniu pod względem higieny nie mamy pojęcia. W związku z tym wygląda to podobnie, jak w sh. ;)

      Usuń
  2. I like these pieces. But I especially like the Zara pants. Very pretty :)

    https://www.chicnpink.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad that you like it. Thank you very much for your comment. :)

      Usuń
  3. Hello! I'm glad that you like it. On the right is a list of blogs with similar topics.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.