29 czerwca 2018

♥ OOTD: Black & White.



Witam serdecznie! :) Dzisiaj mam dla Was klasyczny zestaw, w którym dominują kobiece i jednocześnie eleganckie fragmenty garderoby. Jednak by nie było zbyt nudno, wybrałam jeden sportowy, w postaci dresowych spodni. Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię mieszać ze sobą różne style. Natomiast kiedy nie mam pomysłu na to, w co się ubrać, decyduje się na powyższy duet kolorystyczny. Raczej ciężko popełnić błąd, łącząc ze sobą czerń i biel. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę miłego wieczoru i udanego weekend'u! :)


bluzka / blouse - Mohito (SS'15)
spodnie / pants - House (SS'16)
kolczyki / earrings - (SS'18; tutaj / here)
sandały / sandal heels - H&M (SS'14)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)







3 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.