26 czerwca 2018

♥ Zaful review.


Dobry wieczór! :) Powracam do Was po dłuższej przerwie z nowościami od Zaful (link afilacyjny). Tym razem zdecydowałam się na dwa topy. Jeden krótki (link afilacyjny) z ciekawym wiązaniem i o najmodniejszym wzorze tego sezonu. Dodatkowo, pięknie eksponującym ramiona. Pasuje on idealnie do spodni, szortów czy spódnic z wysokim stanem. Drugi top (link afilacyjny) również wyróżnia się ciekawym krojem podkreślającym górną partię ciała. Poza tym, ma oryginalny print i przyjemne połączenie kolorystyczne. Mam nadzieję, że podoba Wam się mój wybór. Przy okazji, mam dla Was kod rabatowy: ZFAnn. Przy zamówieniu powyżej: 25$ - 3$ zniżki, 50$ - 6$ zniżki, 100$ - 12$ zniżki.


 top - tutaj / here (link afilacyjny)



bluzka / blouse - tutaj / here (link afilacyjny)

_____________________________________
* post powstał we współpracy z Zaful /  post arose in cooperation with Zaful

4 komentarze:

  1. Super nowości!


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi Boho

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny top, myślę że świetnie będzie komponował się late z krótkimi spodenkami z zoio. Fantastyczne propozycje, już widzę oczami wyobraźni stylizacje jakie z nimi można stworzyć <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie topy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.