13 kwietnia 2024

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Witam serdecznie! :) Nareszcie prezentuję Wam kilka nowości z sieciówek. Pierwsze z nich to stroje kąpielowe, które kupiłam z myślą o wakacyjnym wyjeździe. Akurat udało mi się trafić na świetną promocję. Aktualnie są przecenione, a oprócz tego możecie zyskać dodatkowe 30% zniżki, wpisując kod MEGA30. Co do bikini, góra ma usztywniane miski i regulowane ramiączka, a dół wysoki stan. W tym przypadku rozmiarówka wypada normalnie. Natomiast jednoczęściowy strój posiada głębokie wycięcie z tyłu, urocze falbanki i miękkie miski, ale w jego wypadku polecam wziąć rozmiar większy niż nosicie standardowo. Skusiłam się na ten model nie tylko ze względu na krój, czy wzór, ale z myślą, że świetnie będzie wyglądać w połączeniu ze sportowymi kolarkami i taki zestaw sprawdzi się podczas raftingu. Kolejnym produktem są szerokie, wiskozowo-lniane spodnie z ciekawymi, głębokimi rozcięciami. Mają wysoki stan, niemnący materiał i myślę, że również spełnią oczekiwania podczas wakacji. Ostatnim już elementem garderoby są dżinsy push up z wysokim stanem. Z racji, że w mojej szafie brakowało ciemnych, denimowych spodni, skusiłam się na dwa kolory. Akurat w ich przypadku polecam wziąć rozmiar mniejszy, niż nosicie zazwyczaj. Mam nadzieję, że coś z poniższej listy przypadło Wam do gustu. Poniżej zostawiam linki do produktów. Życzę miłego wieczoru oraz udanej niedzieli! :)

Moodo

Sinsay


Carry
Moodo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.